שרת הדפסה – Print Server – שרת ניהול הדפסות | ניהול מדפסות ומשתמשים ממחשב ניהול מרכזי לארגונים ומוסדות בכל גודל לניהול ההדפסה והמדפסות | PrintLimit

נגן וידאו אודות PrintLimit שרת הדפסה ניהול מדפסות ארגוני לעסקים ניהול מדפסות ומשתמשים

PrintLimit | שרת הדפסה - Print Server - ניהול מדפסות ארגוני לעסקים | ניהול מדפסות ומשתמשים ממחשב ניהול מרכזי לעסקים, ארגונים ומוסדות בכל גודל לניהול ההדפסה והמדפסות

PrintLimit Print Tracking מסייעת לעסקים ומוסדות בכל גודל לרכז ולנהל את ההדפסות באופן מסודר.

PrintLimit Print Tracking עובדת עם כל מותג או סוג של מדפסת ומספקת פתרון פשוט לשרתי הדפסה של Windows וסביבת הדפסה שאינה שרת הדפסה, כלומר הדפסת IP ישירה או מדפסת המחוברת לתחנת עבודה.​​

PrintLimit Print Tracking ניתנת להתקנה על כל מחשב עם מערכת הפעלה Windows כאשר כלל המדפסות המנוהלות מוגדרות בו והמחשבים פונים של שרת ההדפסה באמצעות ממשק המשתמש.​
אין צורך בשרת ייעודי (רישויWindows Server) באלפי שקלים ורכישת רישיונות משתמשים, עבודה בסביבת דומיין אנשי IT באופן שוטף, תחזוקה יקרה והוצאות נלוות נוספות.
PrintLimit - שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים
תכונות עיקריות
ניהול הדפסה ידידותי למשתמש | תוכנת ניהול הדפסה פופולרית זו נוצרה כדי שיהיה קל ופשוט לשימוש, גם אם זו הפעם הראשונה שאתה שולט בפתרון שליטה רובוטי לחלוטין במדפסת. PrintLimit Print Tracking יכולה ללכוד את כל המידע הקשור להדפסה, כולל מספר עמודים, תאריך ושעה שנשלחו, שם משתמש, שם מחשב, שם מדפסת, שם מסמך, צבע, גודל נייר וגודל עבודה.
הדפסת מעקב ויומן | תוכנת מעקב ההדפסה שלנו יכולה ללכוד את כל המידע הקשור להדפסה, כולל מספר עמודים, תאריך ושעה שנשלחו, שם משתמש, שם מחשב, שם מדפסת, שם מסמך, צבע, גודל נייר וגודל עבודה.
בקרת הדפסה והגבלה | השתמש במדיניות כדי לטפל במהירות ולשלוט בעבודות שנוצרות מכל תחנת עבודה וגם בכמות ההדפסה שכל משתמש רשאי לבצע. הדפסה אסורה בכל פעם שכמות העמודים חורגת ממגבלת ההדפסה המותרת ביותר שהוקצתה לעבודת הדפסה או למשתמש. ניתן להציב מגבלות נוספות לפי יחיד, תחנת עבודה, זיהוי מסמך, צבע, גודל, יום עבודה. בכל פעם שהם יגיעו למגבלות, PrintLimit תעצור או תבטל את העבודות שלהם באופן אוטומטי.
הדפס מכסה והגבלה | תן למנהל ההדפסה של PrintLimit לעקוב אחר מכסות המשתמשים ויתרת החשבון שלך. כאשר משתמשים חורגים מהמגבלה, העבודות שלהם נעצרות או מבוטלות עד שיבצעו שינויים בהתאם. כתוצאה מכך, אף אחד לעולם לא עובר את מכסות ההדפסה שלו!
הדפס הנהלת חשבונות | כלי חשבונאות ההדפסה של PrintLimit מאפשר לך להגדיר חיובים מוגדרים מראש עבור עבודות. ניתן להגדיר תעריפים עבור כל מדפסת לפי כמות העמודים, לבן ושחור/צבע, צד אחד/דופלקס וגודל נייר (70 גדלי נייר סטנדרטיים ו-40 גדלי נייר הניתנים להגדרה עצמית).
מונה מדפסת - צג טונר/דיו | תוכנית ניהול המדפסת שלנו מאפשרת לך לסרוק את הרשת שלך באופן אוטומטי ובמהירות לאסוף מלאי (לדוגמה, מונה מדפסת, רמת טונר/מחסנית דיו, מספר סידורי...).
השתמש בקוד PIN | סוכן האימות מאפשר לבקש זיהוי משתמש וקוד PIN לפני מותרת ההדפסה.
השתמש בקוד לקוח ובקוד עבודה | עם PrintLimit שעוקבת אחר השימוש במדפסת שלך, אתה יכול לעבוד בקלות עם קוד עבודה, קוד חיוב לקוח או קוד משימה כדי לנהל את כל החיובים של הלקוחות שלך, עם המידע שהוא עוקב לאורך כל הדרך. פָּשׁוּט. פָּשׁוּט. ללא כאבים. בדיוק כמו שאנחנו נהנים מזה!
עקוב אחר השימוש והצריכה במדפסת | דווח על כל השימוש במדפסת שלך, שמור רישום של מי מדפיס, מאיפה מגיעות עבודות הדפסה, כמות הדפים המודפסת, זיהוי אי התאמות וסקור את המסמכים המודפסים תוך דקות, מבלי שיהיו לך כל הסיבוכים שהביאו לכך משימה ממש לא נעימה מלכתחילה!
צג מצב מדפסת | בתקופה שבה היה לך משרד עמוס במדפסות, זה עשוי להיות די מאתגר לעקוב אחר מאיפה מגיעות העבודות. כלי מוניטור המדפסת PrintLimit שלנו כולל מעקב אחר כל שרתי ההדפסה, המדפסות ועבודות ההדפסה ממקום אחד ומספק התראות בדוא"ל לגבי בעיות במדפסת, טונר נמוך במחסנית, נגמר הנייר וכאשר העבודה נשארה בתור יותר מזמן ההשהיה שהוגדר מראש.

הוספת סימן מים/כותרת עליונה/תחתונה | ניתן להכניס שם משתמש, שם מחשב, יום, שעה וכן ספירת עמודים לכותרת התחתונה או לאזור העליון של כל קובץ מודפס.

מנהל הדפסה מרכזי / צג הדפסה

PrintLimit Print Tracking יכול לנטר ולנהל באופן מרכזי את כל סוגי ההדפסה עם או בלי שרת ההדפסה.
המדפסות בשרת ההדפסה של Windows ומשותפות (המשתמשים שולחים את העבודות למדפסת המשותפת בשרת ההדפסה)
המדפסות המחוברות לרשת ישירות דרך כתובת ה-IP (המשתמשים שולחים את העבודות למדפסת ישירות דרך כתובת ה-IP של המדפסת)
המדפסות מחוברות למחשבי המשרד ולמחשבים הביתיים באמצעות כבלי USB או LPT
PrintLimit - שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים תרשים
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים
מעקב הדפסה בזמן אמת / ניהול הדפסה
PrintLimit Print Tracking יכול להשיג את כל המידע הקשור להדפסה, לרבות שם משתמש, שם מחשב, שם מדפסת, שם מסמך, תאריך ושעה הגשה, צבע, גודל נייר, גודל העבודה ומספר העמודים.
ניהול משתמשים והרשאות
התוכנה מאפשרת למנהל להגדיר חיובים מוגדרים מראש עבור עבודות.
ניתן להגדיר עלויות עבור כל מדפסת ולהתבסס על מספר העמודים, מונוכרום/צבע, יחיד/דופלקס וגודל נייר (כולל 68 גדלי נייר סטנדרטיים ו-40 גדלי נייר הניתנים להגדרה).​

PrintLimit Print Tracking נועדה לעזור לעסקים ומוסדות חינוך בכל גודל לרכז את ניהול ההדפסה. התוכנה עובדת עם כל מותג או סוג של מדפסת ומספקת פתרון פשוט לשרתי הדפסה של Windows וסביבת הדפסה שאינה שרת הדפסה, כלומר הדפסת IP ישירה או מדפסת המחוברת לתחנת עבודה.

PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים מכסת הדפסת והרשאות
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים אחזור מידע מדפסת
נהלו מידע מדפסת (מונה מדפסת, רמת טונר...)

PrintLimit Print Tracking יכולה לסרוק את הרשת ולאסוף מידע על המדפסת כולל מונה מדפסת, שימוש בדיו/טונר, כתובת IP, דגם, מספר סידורי, כתובת MAC.

אפשרות לאפס את מונה המדפסת ואת המספר הסידורי מרחוק. הסריקה יכולה להיות מופעלת באופן אוטומטי לפי לוח זמנים וניתן לשלוח אליך דוא"ל מדפסת ודוח רמת הטונר מדי יום, שבועי או חודשי.

דו"חות אוטומטיים

PrintLimit Print Tracking מאפשרת לכם להפיק 100 דוחות שימוש כולל 64 דוחות ברירת מחדל ו-36 דוחות מותאמים אישית בכל שפה שניתן לייצא ל-PDF, Word, Excel או פורמטים של טקסט עשיר, הנשלחים בדוא"ל באופן אוטומטי. הדוחות מיועדים לניתוח עלויות ההדפסה שלך ולחיוב הלקוח.

PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים ניתוח מידע ודיווח אוטומטיים
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים ניתוח ודיווח אוטומטיים
הציגו את התוכן של כל המסמכים המודפסים

PrintLimit Print Tracking יכולה לשמור ולאחסן עותק של כל המסמכים המודפסים כפורמט PDF, שקל לחפש, להציג ולהדפיס שוב.

ניטור של כל שרתי ההדפסה והמדפסות ממקום אחד
PrintLimit Print Tracking כוללת ניטור של כל שרתי ההדפסה והמדפסות ממקום אחד.​
צג המדפסת שולח התראות דוא"ל באופן אוטומטי כאשר יש במדפסות שגיאות, הטונר נמוך, נגמר הנייר או עבודות נשארו בתור יותר מזמן ההמתנה המותר שהוגדר מראש.​
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניטור שרתי הדפסה
הדפסת מאובטחת / הדפסת עקוב אחרי / הדפסה בכל מקום
PrintLimit Print Tracking מספקת גישה מאובטחת ומיידית למסמכים הדרושים בכל מקום ומבטל בזבוז של נייר וחומרים מתכלים. זה יכול לאבטח את המידע הסודי של החברה, לאפשר הדפסה מאובטחת בכל המדפסות, לשפר את זרימת העבודה של החברה, לחסוך זמן וכסף בכל הארגון שלך.
אבטחה/תאימות: מסמכים רגישים אינם נשארים גלויים יותר לכל עובד או מבקר שניגש למדפסת.
חיסכון בעלויות ההדפסות היומיומיות: כמות הנייר והטונר מצטמצמת ככל שכמות עבודות ההדפסה יורדת.
פתרון ירוק לעסקים : עבודות הדפסה ומסמכים במדפסות כבר לא ננטשים או נשכחים.
שפרו את הפרודוקטיביות: עבודות ההדפסה אינן מוגבלות עוד למדפסת המקומית. ניתן להדפיס עבודת ממחשב אחד במדפסת בכל מקום אחר, גם ברחבי הארץ. לא עוד לשאת צרורות כבדות של מצגות ממשרד למשרד.
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים מכסת הדפסות כללי
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים מכסת הדפסות
הקצאת מכסות הדפסה למשתמשם ועובדים
PrintLimit Print Tracking יכולה לעקוב אחר מכסות החשבון (מספר הדפים שהוקצו למשתמשים). כאשר חריגה ממכסות ההדפסה שהוגדרו מראש, העבודות מושהות או מבוטלות אוטומטית.
ניתן גם להוסיף את המשתמשים למסד הנתונים באופן אוטומטי כאשר הם מדפיסים בפעם הראשונה. משתמשים יכולים לבדוק את היתרה/המכסות שנותרו ולשנות את ה-PIN מתחנות העבודה שלהם.​
ניתן לייבא משתמשים/קבוצות/מספרי כרטיסים מ-Active Directory של Windows או מקובץ CSV.
הדפיסו הודעה / אימות משתמש באמצעות PIN
PrintLimit Print Tracking יכול לעקוב אחר מכסות החשבון (מספר הדפים שהוקצו למשתמשים). כאשר חריגה ממכסות ההדפסה, העבודות מושהות או מבוטלות אוטומטית.
התוכנה מספקת למשתמש הודעה קופצת המציגה מידע הקשור לעבודה כולל שם המסמך, שם המדפסת, מספר הדפים הכולל, עלות ויתרת חשבון משתמש. סוכן האימות מאפשר לבקש זיהוי משתמש וקוד PIN לפני שהמשתמש יכול להדפיס.
חלונות קופצים נתמכים בתחנות עבודה של Windows, Mac או Linux. ניתן להשתמש ב-Windows Active Directory גם כדי לאמת משתמש באמצעות מזהה המשתמש והסיסמה של הדומיין של המשתמש.
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים ניהול משתמשים מכסת הדפסות
PrintLimit מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים אימות משתמש
הדפסת הודעה / אימות משתמש באמצעות PIN
PrintLimit Print Tracking יכול לעקוב אחר מכסות החשבון (מספר הדפים שהוקצו למשתמשים). כאשר חריגה ממכסות ההדפסה, העבודות מושהות או מבוטלות אוטומטית.
התוכנה מספקת למשתמש הודעה קופצת המציגה מידע הקשור לעבודה כולל שם המסמך, שם המדפסת, מספר הדפים הכולל, עלות ויתרת חשבון משתמש. סוכן האימות מאפשר לבקש זיהוי משתמש וקוד PIN לפני שהמשתמש יכול להדפיס.

חלונות קופצים נתמכים בתחנות עבודה של Windows, Mac או Linux. ניתן להשתמש ב-Windows Active Directory גם כדי לאמת משתמש באמצעות מזהה המשתמש והסיסמה של הדומיין של המשתמש.​

הקצו קוד פרויקט / קוד לקוח / קוד עבודה לעבודת הדפסה

עם PrintLimit Print Tracking, תוכלו לחייב את השימוש במדפסת לפי קוד לקוח, קוד עבודה או קוד פרויקט, ולהקצות עלויות צריכת נייר/טונר ללקוחות שלכם

ניתן לדרוש מהמשתמשים לבחור קוד לקוח, קוד פרויקט או קוד עבודה לפני מותרת הדפסה בפועל.​

PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים אימות הקצאת קוד משתמש
PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים אימות הקצאת קוד

הגדרת מדפסת כללית

ההדפסה מוגבלת אם העבודה חורגת ממגבלת ההדפסה המרבית המותרת שצוינה עבור מדפסת או משתמש.

ניתן להציב הגבלות נוספות לפי שם משתמש, שם מחשב, כותרת מסמך (למשל, מילים מוגבלות), צבע, גודל עבודה, יום/שעה.

ברגע שהם מגיעים למגבלות, PrintLimit Print Tracking יכול להשהות או לבטל מיד את העבודות שלהם.​​

לקוחות מרוצים מתוכנת PrintLimit לניהול מדפסות ארגוני:

PrintLimit -מעקב הדפסות שרת הדפסה ארגוני לעסקים מנהל מדפסות ומשתמשים מותגים
PrintLimit Print Tracking - מחירים - מבוסס ממספר משתמשים ומספר מדפסות
PrintLimit Print Tracking מורשה לכל שרת. הרישיון הוא קבוע (תשלום חד פעמי לשימוש לכל החיים).
המחיר כולל: תוכנת PrintLimit Print Tracking ברישיון קבוע ותוספים - Add-ons (מפורטים מטה).
אופציה 1 - מבוסס מספר משתמשים ומספר מדפסות מוגבל​
סוג הרישיון
Standard Edition
Premium Edition
Client Billing Edition
5 משתמשים + 2 מדפסות
US $90
US $190
US $290
25 משתמשים + 4 מדפסות
US $190
US $290
US $490
50 משתמשים + 5 מדפסות
US $290
US $490
US $690
100 משתמשים + 20 מדפסות
US $590
US $790
US $990
משתמשים ללא הגבלה + מדפסות ללא הגבלה
US $7920
US $9520
US $11120
אופציה 2 - תמחור מבוסס מספר משתמשים ללא הגבלת כמות מדפסות
10 משתמשים ראשונים
US $200
US $300
US $400
כל משתמש נוסף
US $8
US $10
US $12
Standard Edition vs. Premium Edition vs. Client Billing Edition
להלן טבלת השוואה בין הגרסאות השונות על מנת לאפשר לכל ארגון לבחור את גירסת שרת ההדפסה הרלוונטי לו. מכיוון שמדובר ברכישת רישוי חד פעמית, מומלץ לקחת בחשבון את כלל הצרכים והשימושים בהווה אך גם בעתיד
בגרסת Premium Edition / Client Billing Edition הלשונית "Advanced" מופעלת ומושבתת במהדורה הסטנדרטית.
האפשרות "קוד חיוב" הלשונית "Advanced" מופעלת ב-Client Billing Edition ומושבתת ב-Premium Edition.
כיצד נבחר את הרישיון הנכון עבור הארגון?
1. בחרו גירסה סטנדרטית / גירסה פרימיום או גירסה מהדורת חיוב לקוחות .
2. בדקו את מספר המדפסות בהעדפות > מדפסות ואת מספר המשתמשים בהעדפות > משתמשים / קבוצות.
Standard Edition vs. Premium Edition vs. Client Billing Edition
סוג הרישיון
Standard Edition
Premium Edition
Client Billing Edition
מעקב אחר מדפסות רשת המשותפות בשרת ההדפסה
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
מעקב אחר עבודות הדפסה בזמן אמת
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
אחזור מידע מפורט על עבודת הדפסה
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
מעקב אחר הדפסת Windows/Linux/Unix/Mac
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
מעקב אחר הדפסת מכשירים ניידים
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
צור כללי הדפסה
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
הקצאת מכסות הדפסה למשתמש
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
הגדר עלויות הדפסה
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
נהל את תור ההדפסה באופן מרכזי
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
בטל אוטומטית עבודות הדפסה שלא נתבעו
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
הצג את רשומות עבודות ההדפסה באמצעות דפדפן אינטרנט
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
ייצוא רשומות עבודות הדפסה
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
יצירת 100 דוחות המיועדים לניתוח עלויות וחיוב
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
צור דוחות ודוא"ל באופן אוטומטי
וי ירוק
וי ירוק
מעקב אחר מדפסות IP של רשת שאינן משותפות בשרת ההדפסה
וי ירוק
וי ירוק
מעקב אחר כל המדפסות המחוברות לתחנת העבודה באמצעות כבל USB, COM
וי ירוק
וי ירוק
אימות משתמשים לפי חשבון/PIN
וי ירוק
וי ירוק
הדפס הודעה עם מידע מפורט
וי ירוק
וי ירוק
בדיקת את יתרת היתרה / הדפס מכסות
וי ירוק
וי ירוק
שמירת, הצגת והדפסה מחדש של המסמכים המודפסים בפורמט PDF
וי ירוק
וי ירוק
ניהול חשבון מרחוק
וי ירוק
וי ירוק
עמדת שחרור הדפסה להדפסה מאובטחת
וי ירוק
וי ירוק
הקצאת קוד פרוייקט/קוד לקוח/קוד עבודה לעבודת הדפסה
וי ירוק
תוספים (Addons) ללא עלות:
Advanced Client Job Print Job Agent
מאפשר למשתמשים לאשר את עבודות ההדפסה או להזין את זיהוי המשתמש וה-PIN מתחנות העבודה שלהם (לקוח Windows, Mac OSX/Classic או Linux) לפני הדפסה.
מאפשר למשתמשים להזין קוד לקוח, קוד עבודה או קוד פרוייקט מתחנות העבודה שלהם (לקוח Windows, Mac OSX/Classic או Linux) לפני הדפסת עבודות ההדפסה.
מאפשר למשתמשים לבדוק את יתרותיהם/המכסות שנותרו מתחנות העבודה שלהם.
מאפשר למשתמשים לשנות PIN מתחנות העבודה שלהם.
עוקב אחר מדפסות IP ישירות (משתמשים שולחים את עבודות ההדפסה ישירות לכתובת ה-IP של המדפסת, במקום למדפסת המשותפת במחשב שרת ההדפסה).
עוקב אחר מדפסות USB מקומיות.
דוח שימוש במדפסת מייצר 100 דוחות בכל שפה לניתוח עלויות ההדפסה וחיוב הלקוח.
ניהול חשבון מרחוק מוסיף, מוחק ועורך משתמשים/קוד עבודה/קוד לקוח/קוד פרויקט, מעדכן את יתרת החשבון/מכסה/קבוצה/פין מכל מחשב מרחוק.
Print Job Web User יוצר אתר אינטרנט אינטרא-נט בתוך הרשת שלך המאפשר למנהל להציג את כל עבודות ההדפסה, להוסיף/למחוק משתמש או לעדכן פרטי חשבון משתמש (מכסת הדפסה, מספר כרטיס, PIN, קבוצה, סטטוס משתמש) דרך דפדפן אינטרנט. זה גם מאפשר למשתמשים להציג ולייצא את היסטוריית ההדפסה שלהם, לבדוק את כמות הכסף בחשבונות ההדפסה שלהם, לעדכן PIN ולהוסיף מספר כרטיס דרך דפדפן אינטרנט.
דילוג לתוכן