תוכנת הגנת קבצי PDF ומסמכי PDF מקומיים, בהפצה במייל או באתר האינטרנט | תוכנת הגנה מפני העתקת מסמכים וקבצי PDF מומלצת | CopySafe PDF

תוכנת הגנת קבצי PDF מהעתקה וצפייה מקומיים, מקוונים, במייל, ספרים אלקטרוניים | CopySafe PDF

copysafe | תוכנת הגנה מפני העתקת קבצי ומסמכי PDF למשרדים ועסקים

תוכנן במיוחד כדי להגן על מסמכי PDF וספרים אלקטרוניים, CopySafe PDF Protection מספקת הגנת העתקה שאין דומה לה עם ה-DRM החזק ביותר כדי למנוע שיתוף והפצה לא מורשית.

הפצת קובצי CopySafe PDF לקריאה בשולחן העבודה בדוא"ל, הורדה ובדיסק באמצעות DRM המאפשרת שליטה מלאה על כל ההיבטים עם השפעה מיידית על כל שינוי שבוצע, אפילו ב-PDF שכבר הורד ונשמר במחשב של משתמש או עדיין בטבע בדיסק . או הצג בדפי אינטרנט באמצעות אחד מתוספי ה-CMS שלנו עבור DNN, Drupal, Joomla, Moodle או WordPress.

בעוד ש-CopySafe PDF מצריך מחשב Windows (Mac יכול להריץ את Windows באמצעות Parallels), הוא מספק את הגנת ה-PDF החזקה והמאובטחת ביותר, וזו הסיבה שזו תוכנת אבטחת ה-PDF שנבחרה על ידי אנשי מקצוע שבה פרנסה ואבטחת נתונים חשובים. שלא כמו רוב פתרונות ההגנה האחרים על PDF, לא ניתן להסיר את הגנת CopySafe DRM וסיסמה!

תוכנת CopySafe PDF מספקת 3 סוגי פלט שונים:

העתק הגנת העתקת PDF לקריאה בשולחן העבודה עם סיסמה ו/או תאריך תפוגה
הגנת העתקת PDF בדפי האינטרנט שלך באמצעות נעילת דומיין
הגנת העתקת PDF עם DRM כדי למנוע שיתוף והפצה לא מורשית
תכונות הגנת העתקה של קבצים ומסמכי CopySafe PDF
ניתן להגן על מסמכי ה-PDF שלכם להעתקה להפצה קלה עם DRM אופציונלי למניעת שיתוף והפצה לא מורשית.
אם יש לכם ספר וירטואלי המבוסס PDF, תוכלו לנהל את הצפייה בו ולהגן עליכם היוצרים והבעלים מפני שימוש בלתי מורשה.
מניעת כל העתקה כולל PrintScreen וצילום מסך
מניעת הדפסה או הגבלת מספר ההדפסות
הגבלת מספר הצפיות למספר ביקורים
תפוגה ע"פתאריך לוח שנה או ע"פ ימים/שעות מהשימוש הראשון
הגבלת השימוש ל-1-3 מחשבים לכל מנוי עם נעילת מחשב
אפשר גישה לפי אסימון (Token) קבוצתי או אישי
תמיכה בריבוי שפות (כולל ימין-שמאל)
מניעת שיתוף עם הגנת סיסמה או DRM
מכירת צפיות הספרים המקוונת שלנו לרכישות/מנויים אוטומטיות
מעקב אחר מכירות ושימוש לכל מסמך ומנוי
רכישת תוכנה חד פעמית - תמיכה ושדרוגים חינם לכל החיים
כלי מקוון לעיצוב כריכת ספרים משולב עם חשבון ה-DRM שלך
חשבון פורטל DRM מקוון כלול בחינם ללא הגבלה
תוכנת הגנה מפני העתקת מסמכים וקבצי PDF מומלצת
אבטחה והגנת מסמכי וקבצי CopySafe PDF
הגנת CopySafe PDF משתמשת בהצפנת כוח צבאי כדי למנוע חילוץ נתונים, ומבטיחה שתוכן המסמך שלך יהיה זמין רק למי שאתה מתיר במפורש. ניתן להגדיר דרישות סיסמה ותפוגה במסמכים להפצה כללית, או אם יש צורך בקרת גישה ספציפית יותר, ניתן להפעיל DRM כדי להבטיח שרק אותם משתמשים בעלי ההרשאות הספציפיות שלך יוכלו לפתוח את המסמך.
כאשר ה-DRM מוחל גישת המשתמש מאומתת על ידי חתימת המחשב הייחודית של המשתמש, שאינה ניתנת לשיתוף במחשבים אחרים. במילים אחרות, גם אם משתמש ישלח עותק של ה-PDF המוגן שלך ל-1,000 חברים, אף אחד מהם לא יוכל לפתוח את ה-PDF אלא אם כן יש לו גם הרשאות מפורשות שלך. הרשאות אלו מנוהלות מפורטל ה-DRM שלך וניתן לגוון או להשעות אותן בכל עת עם תוקף מיידי על כל שינוי שבוצע, אפילו ל-PDF שכבר הורד ונשמר במחשב של משתמש או עדיין בטבע בדיסק.
יתרונות תוכנת הגנת מסמכים וקבצים CopySafe PDF
כמעט כל מי שצריך הגנת מידע שלא ניתן לנצל בשום צורה. בטח, ייתכן שניתן להעלות על הדעת להשתמש בהגנה חלשה על ספרים אלקטרוניים הנמכרים בזול, אך קורסים מקוונים יקרים, מידע תאגידי וקניין רוחני אחר שעלולים להיות קריטיים למשימה, צריכים להיות מוגנים כראוי כדי להגן על פרנסתם של בעליהם ומחבריהם. הגנת העתקה עבור PDF וספרים אלקטרוניים לא יכולה להיות מאובטחת יותר מאשר עם CopySafe PDF.
השוואה בין שימוש בהגנת סיסמה ובין CopySafe DRM
בעוד שהגנת סיסמה נחשבת ל-DRM, היא לא מונעת ממשתמשים לשתף את הסיסמה שלהם עם עותק של הקובץ. ישנם פתרונות רבים המציעים הגנה באמצעות סיסמה אך רובם אינם מונעים חילוץ של הסיסמה מהמסמך כפי שיראה חיפוש אחר האמצעים לפריצת סיסמאות PDF. אבל DRM אמיתי, כמו מה שמשמש בתוכנת CopySafe, לא ניתן לניצול בשום אופן ולא ניתן לשתף אותו מכיוון שכל מנוי מזוהה על ידי מזהה המחשב הייחודי שלו, שלא ניתן לזייף או לשכפל.
אינטואיטיבית וידידותית למשתמש CopySafe PDF
ה-GUI לשולחן העבודה של CopySafe PDF Protector קל לשימוש. כל שעליך לעשות הוא להציע סוג הפצה, למשל לצפייה במחשב שולחני עם או בלי DRM, או לצפייה מקוונת מאתר האינטרנט שלך, וה-GUI ילווה אותך לאורך השלבים כשאתה מציין את ההגדרות הרצויות להגנת ההעתקה ובקרת ההדפסה ואת תיקיית הפרויקט.​

תוכנת הגנת אתרים של ArtistScope (ASPS): הגנת אתרים

הגנת אתר ASPS ArtistScope Site Protection Software (ASPS) מספקת את אבטחת האתר החזקה והמאובטחת ביותר והגנת העתקה עבור כל מדיה של דפי אינטרנט, בטוחה מכל העתקה כולל לכידת מסך, הורדה, גרידה וכו'. למעשה ASPS מספקת את הפתרון המאובטח ביותר לאבטחת מידע ומניעת אובדן נתונים וגניבת דעת שאי פעם דמיינו.
כיצד ASPS מגן על תוכן האתר | מודול שרת ה-ASPS מותקן על שרת האינטרנט (Apache או Windows) כדי לספק דפי אינטרנט מוצפנים מאתר האינטרנט שלך שרק ה-ArtisBrowser יכול לפרש ולהציג, יצירת מנהרה מאובטחת בין האתר לבין המשתמש של המשתמש.דפדפן אינטרנט שבו לא ניתן להעתיק או לחלץ נתונים או מדיה בשום אמצעי, אפילו לא מהמטמון או הזיכרון של הדפדפן.
השוואת ASPS | ASPS הוא הייחודי ביותר בכך שאין דבר אחר כמותו. הסיבה לכך שהיא ייחודית היא משום שהיא אינה תלויה בדפדפני אינטרנט פופולריים שאינם מועילים להגנה מפני העתקה. עם זאת, זה דורש שרת ייעודי או VPS שעשוי להיות טכני מדי עבור בעל האתר הממוצע. אבל החל ממאי 2023 אפילו אתרים בשרתי אירוח משותפים יכולים להשתמש בשירות ASPS שלנו ב-iFrame המנוהל על ידי תוסף ל-CMS כמו WordPress. למידע נוסף על שירותי ASPS חדשים אלה, עיין בפתרונות ההגנה על אתר SafeGuard .
מי מרוויח הכי הרבה משימוש ב-ASPS?
כל מי שיכול להרשות לעצמו את העלות הנוספת של שרת אינטרנט וירטואלי, שזה לא הרבה בימינו מכיוון ש-VPS ניתן כעת לשכור תמורת $10 לחודש ופחות.ASPS מספקת את הגנת ההעתקה המאובטחת ביותר עבור כל מדיה של דפי אינטרנט שלא ניתן להעתיק או לנצל בשום אופן, מלבד צילום של צג המחשב עצמו. ראה כיצד להעתיק הגנה על זרם וידאו חי .
הגנה על העתקה באמצעות ASPS
כל מדיה שתוצג בדף האינטרנט שלך תהיה מוגנת מהעתקה ותוכל להשתמש בכל פורמט קובץ וידאו או נגן משובץ שאתה אוהב. אתה יכול אפילו להטמיע זרמים חיים ווידאו משירותי מדיה כמו Vimeo. לדוגמאות של וידאו מוגן המוצג ב-CMS המועדף עליך כגון WordPress, Moodle וכו', בקר באחד מאתרי ההדגמה המפורטים להלן.
העתקה של הגנה על PDF עם ASPS
כל מדיה שתוצג בדף האינטרנט שלך תהיה מוגנת מהעתקה, אבל עם PDF אתה צריך להיזהר לא לספק אפשרויות להדפסה, הורדה וכו'. לדוגמה, פשוט הטמעת ה-PDF תאפשר תמיכה ב-Adobe Reader אשר מספקת אפשרויות שלא ניתן לבטל. עם זאת על ידי שימוש במציג PDF JS ה-PDF מפורק ומוצג כ-HTML. זה עדיין נראה כמו PDF מוטבע אבל יש לך אפשרות להסיר את אפשרויות סרגל הכלים להורדה, הדפסה ושמירה. לדוגמאות של PDF מוגן המוצג ב-CMS המועדף עליך כגון WordPress, Moodle וכו', בקר באחד מאתרי ההדגמה המפורטים להלן.
הגנה על העתקה של תמונות וטקסט עם ASPS
כל דבר המוצג בדף האינטרנט שלך יהיה מוגן בהעתקה, מה שהופך את הטקסט, התמונות ותוצאות מסד הנתונים לבטוחים מכל העתקה וחילוץ, אפילו ממטמון ומקור צפייה. לדוגמה, פשוט הטמעת ה-PDF תאפשר תמיכה ב-Adobe Reader המספקת אפשרויות שלא ניתן לבטל. עם זאת על ידי שימוש במציג PDF JS ה-PDF מפורק ומוצג כ-HTML. זה עדיין נראה כמו PDF מוטבע אבל יש לך אפשרות להסיר את אפשרויות סרגל הכלים להורדה, הדפסה ושמירה. לדוגמאות של PDF מוגן המוצג ב-CMS המועדף עליך כגון WordPress, Moodle וכו', בקר באחד מאתרי ההדגמה המפורטים להלן.
דרישות שרת ASPS
כל גרסה של שרת Apache, Nginx או Windows IIS מתאימה. עם זאת שרת ייעודי או VPS נדרש לקבל הרשאה להתקין תוכנה ברמת המערכת.ההתקנה מבוצעת תמיד על ידי ArtistScope כדי להבטיח שמודול הסינון מתאים לגרסת מערכת ההפעלה של השרת ושיש לו רישיון מתאים לאתר/ים המיועדים. התקנה עצמית אינה אופציה.
כיצד להעתיק להגן על וורדפרס
הדבר הראשון שצריך להבין הוא ששום תוסף וורדפרס לא ימנע העתקה! כל התוספים "הגנה על העתקה" שאתה רואה באתר האינטרנט של וורדפרס, פרט לתוספי CopySafe, חסרי תועלת לחלוטין למניעת צילומי מסך והקלטת מסך. ההבדל בין תוספים של CopySafe לשאר הוא שתוספי CopySafe הם כלי המסייע לבעלי אתרים להשתמש בפתרונות הרבה יותר חזקים שיכולים לקיים אינטראקציה ברמת המערכת, וזה המקום שבו יש לבצע הלכידה והקלטה. אבל כדי להאמין שאולי תצטרך לראות את זה בעצמך, אז ההדגמות הבאות זמינות:
מערכת הגנת האתר של ArtistScope (ASPS)
ASPS מספקת את הגנת ההעתקה המאובטחת ביותר עבור כל המדיה המוצגת בדפי אינטרנט מכיוון שהיא אינה מסתמכת על דפדפני אינטרנט פופולריים. במקום זאת, ASPS משתמש ב-ArtisBrowser שתוכנן כראוי להגן על העתקה במקום לנצל תוכן אינטרנט. ASPS היא תוכנת שרת שיוצרת מנהרה מאובטחת בין האתר שלך לדפדפן האינטרנט של המבקר בה לא ניתן להעתיק, להוריד או לחלץ דבר. אין דבר אחר כמותו והוא נתמך בכל מכשירי Windows, Mac, Android ו- iOS. לחץ למידע נוסף והדגמות מקוונות עבור ASPS Site Protection for WordPress.
הגנת PDF של CopySafe
CopySafe PDF מספק את הגנת PDF המאובטחת ביותר בעולם. זה יכול להיות מופץ בדוא"ל, הורדה או בדיסק עם DRM מוחל כדי למנוע שיתוף, או שהוא יכול להיות מוצג בדפי אינטרנט של וורדפרס עם בקרת גישה הנשלטת על ידי התחברות לחבר וורדפרס. לחץ למידע נוסף והדגמות מקוונות עבור CopySafe PDF Protection with WordPress.
הגנת וידאו CopySafe
תוכנת CopySafe Video היא הפתרון היחיד המספק הגנת העתקה אמיתית הן לצפייה בשולחן העבודה והן לצפייה מקוונת באמצעות דפדפן אינטרנט. למעשה CopySafe Video היא תוכנת הגנת העתקה האמיתית היחידה לווידאו שניתן לצפות בה בדפי אינטרנט. לחץ למידע נוסף על CopySafe Video Protection .
CopySafe Web Protection
CopySafe Web הוא הייחודי ביותר מכיוון שהוא התוסף היחיד הנתמך בכל דפדפני Windows הפופולריים כדי לספק הגנה מכל סוגי העותקים כולל PrintScreen ותוכנות לכידת מסך. תכונה ייחודית נוספת היא שניתן להחיל את CopySafe Web על כל סוג של דף אינטרנט כדי להגן על כל המדיה מפני לכידה כגון Flash, PDF ווידאו. לחץ למידע נוסף והדגמות מקוונות עבור CopySafe Web Protection עם WordPress.
DRM לוורדפרס
התוסף ArtistScope DRM לוורדפרס תוכנן במיוחד כדי להיות בלתי תלוי בכל התוספים וטבלאות מסד הנתונים הקיימים שבהם אתר אינטרנט עשוי להשתמש. פתרון ה-DRM מורכב משני חלקים... תוסף וורדפרס שמתקין כמו כל אחר שמנהלי אתרים יכולים להשתמש בו כדי לקבוע אילו דפים או קטעים יהיו מוגנים ב-DRM, וקטע הניהול שהוא יישום PHP שניתן להתקין ב- אותו אתר אינטרנט או באתר מרוחק.
שאלות נפוצות ותשובות
האם הגנת אתר ASPS כוללת תכונות DRM כמו עם CopySafe PDF?
לא. מכיוון שרוב אתרי האינטרנט כיום משתמשים ב-CMS כמו דרופל או וורדפרס לניהול חשבונות משתמשים וכניסות. אז עדיף להשתמש בתכונות הקיימות האלה, להשתמש בתוסף מותאם אישית או לשנות את מערכת ניהול המשתמשים שכבר קיימת. עם זאת, ArtisBrowser מספק את מזהה המחשב הייחודי עבור כל משתמש שניתן להשתמש בו כדי לנעול מחשבים לחשבונות בודדים.
האם ניתן לחפש דפי אינטרנט מוגנים באמצעות ASPS באמצעות Google?
לא. רק ה-ArtisBrowser יכול לפענח ולקרוא תוכן של עמודי ASPS. זה בעיצובו מכיוון שתוכן מוגן העתקה צריך להישאר בלתי חדיר.
איך מהירות הורדה של ASPS בהשוואה לתוכן רגיל?
מלבד העובדה שהתוכן אינו שמור במטמון, מהירות ההורדה תהיה זהה לכל ביקור ראשון בדף אינטרנט רגיל. התוכנה תוכננה ונבדקה לתעבורה בנפח גבוה ללא אובדן ביצועים או ביקוש נוסף בשרת אינטרנט.
האם המפתחים שלנו יכולים להתקין פתרון אבטחת אינטרנט ASPS זה?
לא. כאשר מותקן על ידי ArtistScope, רישוי השרת מובטח לעבוד והבחירה של מסנן שרת מובטחת לעבוד עבור סוג השרת שלך. לדוגמה, אפאצ'י יכול להגיע בטעמים רבים ושונים, ולוחות הבקרה השונים המותקנים על ידי מארחי אתרים יכולים לשנות את התצורה שלהם. אז כאשר צוות ArtistScope מתקין את המסנן, אם נתקלים בהפצה/תצורה של שרת מוזרה/חדשה, הצוות שלנו יכול לבנות מחדש את תוכנת הסינון כך שתתאים ובכך להבטיח שפתרון אבטחת האינטרנט שלך מוכן לשימוש.
הרשת הארגונית שלנו משתמשת ב-Firefox או ב-IE. האם ניתן להשתמש בדפדפני אינטרנט אלו?
לא. רק ArtisBrowser יכול לפענח את נתוני העמוד המוצפנים ולהציג בהתאם לרמת ההגנה שנקבעה לכל עמוד.
אילו שפות תכנות נתמכות על ידי הגנת אתר ASPS?
כולם. מסנן ה-ASPS מצפין ומספק את דף האינטרנט הסופי, שהוא ה-HTML שכבר מורכב על ידי קוד צד השרת שלך. אז זה לא משנה אם האתר שלך משתמש ב-ASP.Net, PHP, Ruby או מיץ חיפושיות כדי ליצור את דפי האינטרנט שלך.
האם אוכל לבדוק את הגנת אתר ASPS בשרת שלי לפני הרכישה?
לא. הגנת אתר ASPS מחייבת התקנת תוכנה ברמת השרת על ידי צוות התמיכה שלנו. עם זאת, אתה יכול להשתמש בהדגמה של Protect-Anywhere כדי לשקף כל דף אינטרנט דרך שרת ה-ASPS שלנו. אבל שימו לב שלכל אתרים כמו Vimeo תהיה הגנה על מנת למנוע שיקוף של התוכן שלהם.
האם ניתן להשתמש ב-ArtisBrowser בכל המכשירים ומערכת ההפעלה כמו טלפונים?
כן. החל מאפריל 2021, ArtisBrowser זמין עבור כל מכשירי Windows, Mac, Android ו- iOS.
מהן האלטרנטיבות לאתר אינטרנט מוגן בהעתקה?
שום דבר שמשתווה. עם זאת, פתרונות CopySafe יכולים לספק הגנת העתקה עבור תמונות, PDF ווידאו, אך הם מוגבלים בכך שנדרש מחשב Windows כדי לצפות בהם.
דילוג לתוכן