ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי | נתב סלולרי עסקי תעשייתי | אינטרנט סלולרי עסקי תעשייתי 5G / 4G , משמש לגיבוי תשתיות רשת, ארונות תקשורת, אינטרנט בתנאי שטח ועוד

נתב סלולרי עסקי תעשייתי | ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי לאינטרנט בשטח וגיבוי תשתית

נתבים סלולריים עסקיים תעשיייתים עם תמיכה בריבוי משתמשים, לחיבור אינטרנט ללא תשתית פיזית גיבוי ארונות תקשורת ומערכות קריטיות ותמיכה ב-SIM כפול לשרידות וכלי ניהול מרחוק (ע"פ דגם) להתקנה פנימית או חיצונית (ע"פ דגם)

נתב ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי הוא כלי חיוני לעסקים ומשרדים, במיוחד כאשר מדובר בחיבור לאינטרנט בשטח ולצורך גיבוי תשתית. הנה מספר טעמים להחזיק נתב סלולרי עסקי איכותי תעשייתי:
  1. שרידות תקשורת: נתב סלולרי עסקי מאפשר חיבור לאינטרנט גם במקרים שבהם יש תקלות בתשתית הרגילה, כמו תקלות בספק האינטרנט או בציוד הרשת.
  2. גיבוי וחירום: במקרי חירום או תקלות, נתב סלולרי יכול לשמש כגיבוי ולהבטיח כי העסק ימשיך להיות מחובר לאינטרנט.
  3. מערכות קריטיות: עסקים שמשתמשים במערכות קריטיות כמו מערכות אבטחה, מערכות ניטור, או מערכות תקשורת חיוניות יכולים להסתמך על נתב סלולרי כחיבור תוספתי לאינטרנט.
  4. גיבוי תשתית: נתב סלולרי עסקי יכול לשמש כגיבוי לתשתית הרגילה במקרים שבהם יש תקלות או עבודות תחזוקה בתשתית הרגילה.
  5. גיבוי תקשורת בשטח: עסקים שפועלים בשטחים מרוחקים יכולים להשתמש בנתב סלולרי עסקי כדי להבטיח גיבוי תקשורת גם באזורים שבהם אין גישה לתשתית קווית.
לסיכום, נתב סלולרי עסקי תעשייתי הוא כלי חיוני להבטחת תקשורת מתמידה וגיבוי תשתית במגוון תנאים וסיטואציות ואין ספק כי במוקדם או במאוחר כמעט כל עסק ששרידות ורציפות חשובות לו חייב להחזיק.
RUT950 - נתב סלולרי 4G / LTE Dual SIM מקצועי ומחוספס ועמיד עם תמיכה בפונקציונליות רשת, רשת Ethernet ותעשייה מתקדמת. פריסה מהירה, קלה לניהול וגמישה ליישומים התובעניים ביותר.RUT950 הוא נתב WiFi תעשייתי מקצועי 4G / LTE ליישומי IoT.
הנתב מצויד בארבע יציאות רשת, זוג מגירות SIM, כניסה / יציאה דיגיטלית ואינדיקטור אות LED, ומחברי SMA חיצוניים מאפשרים לחבר אנטנות רצויות.
נתב סלולרי RUT955 מקצועי ביצועים ואנטנות חיצוניות פריקות
RUT955 הוא נתב 4G / LTE אמין ומאובטח ביותר עם קלט / פלט, GNSS ו- RS232 / RS485 המיועד ליישומים מקצועיים.
הנתב מספק יכולות תקשורת סלולרית בעלות ביצועים גבוהים, תקשורת סלולרית וחיונית למשימה ומיקום GPS, והוא מצויד ביותרות קישוריות באמצעות כישלון ה- SIM כפול. מחברי אנטנה חיצוניים מאפשרים לחבר אנטנות רצויות ולמצוא בקלות את מיקום האות הטוב ביותר.
נתב סלולרי מקצועי LTE 4G סים כפול גלישה מהירה RUTX09
נתב סלולרי TELTONIKA RUTX09 איכותי ומשמש למטרות רבות בשטח.
שתי כניסות SIM פועלות במקביל שילוב בין ספקים שונים ליציבות ושרידות בתנאים שונים.
מהירות גלישה משופרת 4G (LTE) – Cat 6 300 Mbps, 3G Up to 42 Mbps
WAN/LAN - כניסה למודם חיצוני ג'יגה
LAN - ארבע יציאות במהירות ג'יגה
I/O - כניסות / יציאות למגע יבש למיתוג מכשירים מרוחקים

נתב מודם ראוטר סלולרי לכל עסק שרוצה לשמור על שרידות והמשכיות (ככל שניתן) בעת תקלות תקשורת ואינטרנט כתוצאה מעבודות תשתית, תקלת ספק אינטרנט, ציוד רשת וכיו"ב, חיבור אינטרנט זמין בשטח, באיזורי קליטה בעייתיים, צלמים ואנשי שטח שחיבור אינטרנט לצורך עבודה שוטפת, ניטור אתרים ועוד.

חדש: נתב סלולרי 4G תעשייתי מוקשח Robustel Industrial Cellular VPN R1510 כולל שני חיבורי רשת Lan מובנים
נתב ה-Robustel Industrial Cellular VPN R1510 הוא נתב סלולרי קשיח מציע קישוריות ניידת חדישה עבור מכונה למכונה (M2M).
R1510 הוא נתב רב עוצמה מנוהל באמצעות מערכת הפעלה מבוססת לינוקס -RobustOS, מבית Robustel שפותח ע”י החברה ייעו
ה-RobustOS כולל תכונות ופרוטוקולים בסיסיים של רשת לספק ללקוחות חווית משתמש טובה מאוד.
נתב ראוטר סלולרי RUT240 מקצועי מודם יחיד 4G ואנטנות פריקות (4G/WiFi)
מודם LTE CAT4 150Mps/50Mps - כניסה למודם חיצוני 10/100LAN
יציאת רשת במהירות 10/100
מאפשר חיבור של עד 50 משתמשים במקביל ​​
2 אנטנות LTE פריקות
אנטנה Wi-Fi פריקה
שליטה וניהול באמצעות TR-069 / SMS / WEB UIFOTA / MQTT / SNMP / SSH
טמפרטורת עבודה: -40°C - 75°C
נתב 5G חיצוני בעל ביצועים גבוהים המתאים לכל ספקיות הסלולר!
התקנה פשוטה ומהירה באמצעות אפליקציית ZTE LINK.
יציאת רשת במהירות  2.5Gbps עם POE.
תקן IP65 -עמידות למים ולאבק.
עמיד בטמפרטורות קיצוניות:  – +60C°+- 40C°-.
קומפקטי וקל שוקל פחות מ – 500g.
נתב סלולרי | ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי RUT956 לחיבור רשת ללא תשתית אינטרנט, גיבוי רשת וארונות תקשורת
נתב סלולרי | ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי מתקדם RUT956 לחיבור רשת במקומות ללא תשתית אינטרנט פיזית, גיבוי רשת וארונות תקשורת
ממשקי תקשורת טוריים מאפשרים שילוב מכשירים מגוונים יותר לתוך המערכת האקולוגית של הפתרון, בעוד I/O ותוכנת RutOS מתקדמות מאפשרות בקרת ציוד, אוטומציה והודעות על אירועים.
מודם סלולרי בסיסי סים יחיד יציאת LAN יחידה- Gateway TRB140
4G/LTE (Cat 4), 3G, 2G
יציאה אחת פורט Giga
סים פנימי בגדול מלא
אנטנה אחת
מהירות 4G - Up to 150 Mbps מהירות 3G - Up to 42 Mbps
טמפרטורת עבודה: 40°C ~75°C-
מתח עבודה 9VDC-30VDC
נתב סלולרי | ראוטר סלולרי עסקי תעשייתי מתקדם RUT901 לחיבור רשת במקומות ללא תשתית אינטרנט פיזית
נקודת גישה אלחוטית IEEE 802.11b / g / n עם נקודה חמה ופונקציונליות תחנה; עד 80 חיבורים בו זמנית
אנטנות - 2 x RG174 עבור LTE, 1 x RG174 עבור GNSS מתח עבודה: 9-30VDC
מידות - 131 מ"מ x 79 מ"מ x 18 מ"מ משקל - 115 גרם
אנו מזמינים אתכם לבחון את הדגשים החשובים ביותר של מוצרי RutOS v.R_00.07.00, הרלוונטיים למוצרי סדרות RUT9 ***, RUTX **, RUT3 ** ו- TRB **.
כרגיל, המיקוד נותר סביב אבטחה, ביצועים, גמישות ואמינות. RutOS פשוט השתפר יותר! תמיכה ב- DNP3 אנו מוסיפים ללא הרף פרוטוקולים חדשים ל- RutOS על מנת לתמוך בכמה שיותר מערכות. כעת אנו מוסיפים את DNP3 לרשימה, שם כבר יש לנו כמה פרוטוקולים תעשייתיים נפוצים אחרים, כגון Modbus או SNMP.
פרוטוקול תקשורת זה שפותח בתחילה עבור תעשיית השירותים החשמליים, מצא את דרכו לתרחישים נוספים של יישומים. פרוטוקול זה נמצא בדרך כלל במים וביוב, נפט וגז, תחבורה וסביבות אחרות הנפוצות במערכות SCADA.
עם תוספת חדשה זו לרשימת הפרוטוקולים הנתמכים, הנתבים שלנו יוכלו לתקשר עם מחשבים, RTU (יחידות מסוף מרוחקות), התקנים שאינם RTU ותחנות מאסטר הפועלות ב- DNP3. ממשק משתמש אף אחד לא אוהב תוכנות איטיות. לכן הפכנו את ה- RutOS למהיר יותר.
ובמהירות יותר מתכוונת הרבה יותר מהר, כמו עשר פעמים! אבל לא רק זה - שינינו גם את כל ממשק המשתמש. למרות שזה עשוי להיראות דומה במבט ראשון שכן שמרנו על העיצוב המוכר למשתמשים, המערכת עצמה עוצבה מחדש מהליבה שלה באמצעות הטכנולוגיה החדשה Vue.js - מה שמביא יותר גמישות, אבטחה ודינמיות כוללת לממשק המשתמש.
אחד השינויים העיקריים מורגש ביצירה ובעריכה של התצורות, שנעשות כעת על דפי מודלים - הרבה יותר מהיר ונוח הרבה יותר! להלן הכנו סרטון קצר כדי להשוות את הביצועים הקודמים של RutOS למה שקיבלנו עכשיו.
מה חדש בראוטרים הסלולריים העסקיים שלנו?
OpenWRT היא פלטפורמה הנמצאת בשימוש נרחב בעולם ה-IOT ונהנית מיתרונות רבים, סטנדרטים אבטחתיים, ביצועים ויציבות מעולים ותמיכה קהילתית רציפה.
עדכון ה- RutOS ל OpenWRT 19.07.7, כולל פתרון באגים הביצועים הטובים מאי פעם. כל היעדים הנתמכים הובאו לגרסת לינוקס גרסת
מבחינת המשתמש, מדובר בשדרוג משמעותי של הנתבים העסקיים שלנו ושימוש יציב יותר, רציפות ושרידות טובים יותר של התקשורת הסלולרית.

נתב סלולרי תעשייתי | ראוטר עסקי SIM כפול | ראוטר תעשייתי | ראוטר סלולרי עסקי | נתב סלולרי תעשייתי | נתב סלולרי תעשייתי לזמינות מקסימלית גם בתנאי שטח, לשימוש פרטי ועסקי | ראוטר סלולרי 5G | נתב סלולרי 5ע

דילוג לתוכן