הגדרת שרת דואר 365 Exchange Microsoft בסמארטפון Android | כיצד להגדיר שרת דואר אלקטרוני exchange 365 של Microsoft ב iPhone,‏ או אנדרואיד?

הגדרת שרת דואר מסוג POP או IMAP במערכות הפעלה Android | הגדרת שרת דואר בסמארטפון

רכשתם סמארטפון חדש ומעוניינים להגדיר את Outlook לסינכרון מול שרת דואר ישן / חיצוני שאינו שרת Exchange? קבלו:

וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
וי ירוק
הקישו על התחל > העברת הודעות כדי לפתוח את Outlook E-mail.
הקישו על תפריט > כלים > חשבון חדש.
הזינו את כתובת הדואר האלקטרוני ולאחר מכן הקישו על הבא.
הזינו את שמכם, שם המשתמש (לדוגמה, [email protected]) והסיסמה שלך ולאחר מכן הקישו על הבא.
בחרו את סוג החשבון (POP3 או IMAP4).
אופציונלית, הענק לחשבון שם ידידותי והקש על הבא.
הזינו את שם שרת הדואר הנכנס. לקבלת מידע אודות אופן החיפוש של שם השרת הנכנס (POP3 או IMAP4), ראה כיצד אוכל לאתר את הגדרות השרת? בהמשך הנושא.
הזינו את שם שרת הדואר הנכנס. לקבלת מידע אודות אופן החיפוש של שם השרת הנכנס (POP3 או IMAP4), ראה כיצד אוכל לאתר את הגדרות השרת? בהמשך הנושא.
הקישו על הלחצן אפשרויות. אם אתה מעוניין שהטלפון הנייד שלך יבדוק הודעות בלוח זמנים שתקבע, בחר בתיבת הסימון והזן את התדירות שבה הטלפון הנייד צריך לבדוק הודעות. הקישו על הבא.
בחרו את מספר הימים שעבורם ברצונכם להציג דואר בטלפון הנייד.
בחרו בתיבות לצד האפשרויות דרוש חיבור SSL ודואר יוצא מחייב אימות. הקש על הבא.
ודא שהתיבה השתמש באותו שם משתמש ובאותה סיסמה לשליחת דואר אלקטרוני מסומנת.
בחרו באיזו תדירות ברצונך לבדוק הודעות חדשות בטלפון הנייד. אם אתם מעוניינחם שהטלפון אף פעם לא יבדוק הודעות חדשות באופן אוטומטי, בחרו באפשרות באופן ידני.
הקישו על סיום.
על מנת לאתר את הגדרות השרת, היכנס לחשבון הדואר האלקטרוני שלכם באמצעות Outlook Web App. לאחר הכניסה, הקישו על אפשרויות > הצג את כל האפשרויות > חשבון > החשבון שלי > הגדרות עבור גישת POP, IMAP או SMTP. שם שרת ה- POP3, IMAP4 ו- SMTP והגדרות נוספות שייתכן שיהיה עליך להזין, מוצגים בדף הגדרות פרוטוקול תחת הגדרת POP או הגדרת IMAP וכן הגדרת SMTP.
אם הכיתוב לא זמין מופיע לצד הגדרת POP, הגדרת IMAP ו- הגדרת SMTP, ייתכן שחשבונך אינו מוגדר לשימוש בתוכניות דואר אלקטרוני מסוג POP או IMAP. לקבלת מידע נוסף, פנה למנהל חשבון הדואר האלקטרוני שלך.
אם חשבון הדואר האלקטרוני שלך מחייב רישום, עליך לרשום אותו בפעם הראשונה שתיכנס אל Outlook Web App. חיבור חשבון הדואר האלקטרוני באמצעות טלפון נייד תיכשל אם לא תרשום את חשבונך באמצעות Outlook Web App.
לאחר שתיכנס לחשבונך, צא ממנו. לאחר מכן נסה להתחבר באמצעות הטלפון הנייד שלך. למידע נוסף אודות כניסה לחשבונך באמצעות Outlook Web App, ראה אופן הכניסה אל הדואר האלקטרוני באמצעות דפדפן אינטרנט‎. אם אתה נתקל בבעיות כניסה, ראה שאלות נפוצות: בעיות התחברות וסיסמה‎ או פנה למנהל חשבון הדואר האלקטרוני שלך.
אם אינך מצליח לשלוח הודעות מטלפון נייד עם מערכת Windows באמצעות POP3 או IMAP4, אך אתה מצליח לקבל הודעות, ייתכן שקיימת בעיה בהגדרות הדואר האלקטרוני בטלפון שלך. ניתן לתקן בעיה זו על-ידי הורדת התיקון החם Windows Mobile 6.1 Hotfix for Sending POP and IMAP E-mail לשליחת דואר אלקטרוני מסוג POP ו- IMAP. כדי להוריד את התיקון החם לחץ על הקישור‎.​
הטלפון הנייד שלכם ינסה להגדיר באופן אוטומטי את חשבון הדואר האלקטרוני שלכם. כאשר פעולה זו תושלם, הקש על הבא.
דילוג לתוכן