NGFW – Next Generation Firewall מבית SonicWall מערכת חדשנית ומתקדמת מסוגה בעולם. מהמערכות המאובטחות והיעילות מבין ילרני פתרונות ה-UTM

SonicWALL_SMB_Firewall

NGFW - Next Generation Firewall מבית SonicWall הינה מערכת חדשנית ומתקדמת מסוגה בעולם. היא אף מוגדרת ע"י חברות בדיקה חיצוניות כגון גרטנר ו- NSS כאחת המערכות המאובטחות והיעילות מבין ילרני פתרונות ה-UTM ניהול איומים (Unified Threat Managment).

Dell_SonicWall_RFDPI
SonicWALL מבית Dell פיתחה טכנולוגיה ייחודית מבוססת פטנט עבור ניטור ובדיקה ייחודי הנקרא
RFDPI- Reassembly Free Deep Packet Ispection
טכנולוגיה זו היא מהמתקדמות ביותר בעולם ומוגדרת על ידי כל הסוקרים (Gartner, NSS, Network World) כאחת המערכות המתוחכמות היעילות והמאובטחות בעולם.למערכת NGFW של SoicWall מספר יתרונות בולטים:
הגנה מקיפה - מערכת SonicWALL מכילה מספר מנועי סריקה מתקדמים (מבוססי חתימות המתעדכנים באופן תדיר). למערכת מנוע לזיהוי התנהגות אנומלית על גבי התעבורה ובכך מגינה מפני איומים לא מזוהים (Zero Day Attacks). ע"י שימוש בטכנולוגיית RFDPI ניתן לסרוק קבצים במהירות גבוהה (טכנולוגיית RFDPI מפרקת ובודקת חלקים מהקובץ בזמן ההורדה עצמה, בניגוד לפלטפורמות מתחרות - בהן יש צורך להוריד את הקובץ כולו לפני ביצוע הסריקה).
ביצועי מערכת: ל-NGFW מבית SonicWALL יכולת ניטור תעבורהמהיר ע"י שימוש במנועי סריקה וטכנולוגיות חדשניות ובכך להתאים את עצמה לכל ארגון (מעסק קטן ועד לחוות שרתים וספקי אינטרנט
Dell_SonicWall_Flow_Monitor
Dell_SonicWall_Multicore
ארכיטקטורה: NGFW מבית SonicWALL מבוסס על חומרה מרובת ליבות (Multi Core), פטנט ייחודי בתחום העיבוד המקבילי ומהווה יתרון משמעותי מול יצרנים אחרים. ע"י שימוש בארכיטקטורה מרובת ליבות ניתן להאיץ את ביצועי המערכת בסריקת תעבורה מקבילה (עד ל-96 ליבות במערכת אחת) בשימוש בכל מנועי הסריקה (IPS, Anti-Virus, Application, Content Filtering).
יכולת המחשה מתקדמת - NGFW - מבית SonicWALL מכיל יכולות הצגת נתונים מתקדמת בצורה גרפית מתקדמת (יישומים בזמן אמת, איומים ברשת וכו'). היכולות הנ"למאפשרות חסימת יישומים (או כל סוג אחר של תעבורה) בלחיצת כפתור ובכך מאפשרות פשטות מקסימלית בניהול המערכת.
Dell_SonicWall_NGFW
סריקת תעבורה מוצפנת (NGFW - SSL Inspection) מבית SonicWALL כולל יכולת סריקת תעבורה מוצפנת העוברת דרכה. המערכת מפרקת (Decrypt) את התעבורה המוצפנת (נכנסת או יוצאת), מבצעת בדיקות, מצפינה את התעבורה ושולחת אותה ליעדה. תהליך הסריקה מתבצע בזמן אמת וללא פגיעה בביצועים (אודות לטכנולוגיות החדשניות המצויות בה).
Dell_SonicWall_2012
סדרת SonicPoint SonicWALL Clean Wireless מציע פתרון משולב המתבסס על טכנולוגית רשת ‎802.11n בעלת יכולות גבוהות עם התקנים לאבטחת הרשת, קבלת יתרונות אבטחה וביצועים מקיפים ברשת. עם גישה אלחוטית מסדרת SonicPoint-N באפשרותך לנטר ולנהל את האינטרנט שלך ממקום אחד. סדרת SonicPoint ניתנת לניהול ובקרה ע"י התקני א"מ של Sonicwall (כל הסדרות), יכולת שמהווה חסכון בעלויות נוספות ובקרה גבוהה יותר על התעבורה.
דילוג לתוכן