תוכנת גיבוי לעסקים | הכלי הארגוני המשתלם לגיבוי קבצים מתחנות שונות ברשת המקומית בארגון אל שרת מרכזי – מקומי. אבטחת מידע מקסימלית, ללא מגבלות רוחב פס ותעבורת נתונים אל שרת חיצוני במיקום וזמינות בלתי ידועים​

תוכנת גיבוי ושחזור קבצים ומסדי נתונים לעסקים - שרת מרכזי | Handy Backup Server Network

הכלי הארגוני המשתלם ביותר לגיבוי קבצים מתחנות שונות ברשת המקומית בארגון אל שרת מרכזי - מקומי. אבטחת מידע מקסימלית, ללא מגבלות רוחב פס ותעבורת נתונים אל שרת חיצוני במיקום וזמינות בלתי ידועים

Handy Backup™ Server Network הוא הפתרון הקל אך החזק לגיבוי של Windows Server ושמירת נתוני רשת מקומית. תוכנת גיבוי שרת זו שולטת בגיבוי רשת שלמה על קונסולה אחת. הוא תומך בגיבוי של Windows Server ושרת גיבוי מוקדמים יותר, כמו גם בלינוקס ובמערכות הפעלה אחרות.

database-backup-plugins
שמירת תמונות של מכונות וירטואליות
Saving Snapshots of Virtual Machines
אוטומציה של כלל הפעולות
Automating All Operations

תוכנת Server Network מספקת פתרונות גיבוי ללקוח ולשרת לגיבוי תמונות Hyper-V במכונות מקומיות ומרוחקות, כמו גם מכונות וירטואליות VMware או VirtualBox, כולל העתקת מארחים ומערכים VM באינטרנט.

המערכת המותקנת ומכווננת כהלכה מבצעת גיבוי ושחזור רשת באופן אוטומטי. נוכל גם לעזור לך להגדיר את המערכת ולארגן את כל המשימות הקשורות לגיבוי!

אחסון נתונים מקומיים ומקוונים
Using Modern Local and Online Data Storages
גיבוי מקורי וגנרי של מסדי נתונים
Native and Generic Database Backup

הפוך את הגיבוי הנייד שלך לשרת גיבוי נתונים שמצלם תמונות מצב מושלמות וניתנות לאתחול של כל כונן מקומי או מרוחק במצב "חם" ממסוף ניהול מרכזי.

פתרון זה יכול להעתיק נתונים של MS SQL, PostgreSQL, MySQL, Oracle וכל מסד נתונים אחר, כמו גם לשמור כל תוכן מסד נתונים באמצעות התכונה הגנרית מבוססת ODBC

שמירת תמונות של מכונות וירטואליות
Dealing with Linux and other OS
גיבוי נתוני שרת אחר
Other Server Data Backup

חלק הלקוח מספק גיבוי של Windows Server , כמו גם גיבוי של Windows Server 2016. זה גם תומך בגיבויים מרוחקים על לינוקס או מערכת הפעלה אחרת באמצעות מנוע לקוח מבוסס Java.

ככלי גיבוי לשרת Windows, Handy Backup יכול לגבות אתרי אינטרנט, אחסון FTP, חשבונות ענן, נתוני שרת MS Exchange או תוכן דואר אלקטרוני, ולספק את התוצאות הטובות ביותר לאבטחת הנתונים שלך.

מערכת גיבויים מרכזית לעסק בשרת מקומי
שלוט בכל משימות הגיבוי שלך מ-One Console

היה בשליטה, השתמש רק בלוח ניהול אחד כדי להגדיר, לתזמן ולשלוט בכל משימות הגיבוי והשחזור של השרת בדומיין או במבנה שלך. להרגיש נחמה; תן ל- Handy Backup לעשות את העבודה!

שימוש באחסון נתונים מקומיים ומקוונים מודרניים

אתה יכול לאחסן גיבויים באופן מקומי במכונה מרכזית, כמו גם בשרת מרוחק כלשהו, בהתקן USB חיצוני, NAS, אחסון FTP/SFTP/FTPS, או בענן כלשהו - גיבוי שרת ל-Google Drive, Amazon S3 ועננים אחרים מונעי S3 , OwnCloud, Dropbox, OneDrive ו-OneDrive for Business וכו'.

choose destination
run before after blue
שילוב פעולות גיבוי

אתה יכול להגדיר תוכנה אחרת לפעול לפני או אחרי משימת שרת גיבוי מסוימת, המאפשרת שימוש בגיבוי שימושי כחלק מזרימת עבודה משולבת של נתונים.

לדוגמה, אתה יכול להפעיל תוכנית אנטי-וירוס לפני הגיבוי של Windows Server 2012, כדי להבטיח שהנתונים הכלולים במערך הנתונים נקיים מהתקפות ויראליות.

הצפנה ודחיסת מידע

כדי לייעל את שטח האחסון, הזמן והאבטחה של העברת מערכי נתונים גדולים, כגון גיבוי מלא של Windows Server 2016, אתה יכול לדחוס נתונים ל-ZIP ולהצפין עם BlowFish 128-bit שונה.

zip and encrypt options
תוכנת גיבוי שרת All-in-One

מהדורת Server Network מכילה את כל התכונות של Handy Backup ויכולה לבצע כל משימת תוכנת גיבוי שרת עבור משתמש בודד, מחלקה, לקוח לעסקים קטנים או כל מבנה אחר

All in One Server Backup Software
תמיכה טכנית בחינם

אנו שמחים לעזור למשתמשים שלנו בכל עת כאשר יש להם כמה שאלות לגבי המוצר. אנא אל תהסס לשאול אותנו על כל מה שקשור לגיבוי Handy, אנו נענה במהירות לכל בקשה שלך!

Free Tech Support
אופטימיזציה של תעבורת נתונים וטכנולוגיות שרת גיבוי אחרות

כדי להתאים ליכולות הגיבוי של Windows Server 2012 ושימוש בטכנולוגיות מודרניות אחרות, Handy Backup משתמש במנוע ההעברה מרובה הליכי ואופטימיזציות אחרות לגיבוי מהיר ונוח.

Optimizing Data Traffic and Other Backup Server Technologies
יידוע משתמשים על אירועים משמעותיים

מערכת הודעות האימייל, יחד עם קובץ יומן ודוחות משימות, מאפשרת ליידע את המשתמשים על כל אירוע ותוצאות של כל משימה המעובדת על ידי תוכנת גיבוי השרת, מקומית או מרחוק.

Notifying Users about Significant Events
ללא עלויות או עמלות נסתרות, רישיון לכל החיים

רכשתם תוכנה? קבלו רת הרישיון לכל החיים! אין צורך לשלם שוב עבור מה שכבר רכשתם... הכוונה כמובן מתייחסת לגרסאות שנרכשו ולא גרסאות עתידיות שאמורות להתאים לסביבה העסקית הדינאמית (מע' הפעלה וכיו"ב).

NO Hidden Costs or Fees Lifetime License

– הרישיון מתייחס לממשק ניהול מרכזי ותוכנת גיבוי לשרת בלבד (הורידו – Workstation Agent)

דילוג לתוכן