הכירו את הנתב הסלולרי LTE Cat12 הראשון!

הכירו את הנתב הסלולרי LTE Cat12 הראשון מבית Teltonika!

ע”פ מחקר ג’וניפר, 46 מיליארד מכשירי IoT יחוברו לאינטרנט עד סוף שנת 2021. מדובר בעלייה של 200% לעומת שנת 2016!
כולם משתמשים בשיטות שונות לחיבור מכשירים חכמים לרשת, אך הסלולר הולך וגדל בשנים האחרונות. הנהגים העיקריים כוללים כיסוי נרחב, מספר קטגוריות משנה המתאימות לצרכים שונים ויכולות ניהול מרחוק.
 
על פי התחזיות של סטטיסטה, השימוש בנתוני ה- IoT יגיע לכ- 80 זטה-בייטס עד שנת 2025.   בעוד שיעורי צריכת הנתונים נבדלים לפי תחומי ענף ומכשירים, ניכרת מגמה של צורך גובר בתפוקת נתונים ומהירות גבוהה יותר.
 
הכירו את הנתב הסלולרי LTE Cat12 הראשון שלנו אי פעם! ראשון בקטגוריית LTE Cat12 עד היום, הפורטפוליו שלנו הציג מוצרים בקטגוריות LTE ו- LTE-A שונות: Cat M1, NB IoT, Cat1, Cat4 ו- Cat6. לכל אחד מהם יתרונות ותרחישי יישום ספציפיים, תלוי כמה מהירות ותפוקה דורש פתרון מסוים.
 
כל קטגוריה מגיעה עם עלייה בשיעורי המהירות ורוחב הפס, כך שהנתב הסלולרי הכפול RUTX14 LTE-A Cat12 ה- SIM הכפול בבחירת המוצרים שלנו יוסיף לדרישות היישומים הנדרשים ביותר.
 
החבר החדש ביותר בנתבים מסדרת RUTX החזקים ביותר יאפשר הורדה כפולה וישלש את מהירויות ההעלאה עם מאפייני הדור הבא כמו צבירת מובילים ואיזון עומסים. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מחיבור מהיר של עד 600 מגה לשנייה להורדות ועד 150 מגה לשנייה להעלאות.
הכירו את מכשיר LTE Cat12 הראשון שלנו אי פעם!
 
עד היום הפורטפוליו שלנו הציג מוצרים בקטגוריות LTE ו- LTE-A שונות: Cat M1, NB IoT, Cat1, Cat4 ו- Cat6.
לכל אחד מהם יתרונות ותרחישי יישום ספציפיים, תלוי כמה מהירות ותפוקה דורש פתרון מסוים. כל קטגוריה מגיעה עם עלייה בשיעורי המהירות ורוחב הפס, כך שהנתב הסלולרי הכפול RUTX14 LTE-A Cat12 ה- SIM הכפול בבחירת המוצרים שלנו יוסיף לדרישות היישומים הנדרשים ביותר.
פירוט הבדלי מהירות גלישה עפ קטגוריית מוצרים נתבים סלולריים

החבר החדש ביותר בנתבים מסדרת RUTX החזקים ביותר יאפשר הורדה כפולה וישלש את מהירויות ההעלאה עם מאפייני הדור הבא כמו צבירת מובילים ואיזון עומסים. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מחיבור מהיר של עד 600 מגה לשנייה להורדות ועד 150 מגה לשנייה להעלאות.

חיבורים אלחוטיים ללא הגבלה
 

מלבד קישוריות סלולרית, לנתב ברמה תעשייתית יש הרבה יותר מה להציע. Wave-802.11ac Dual-Band Wi-Fi מאפשר עד 150 חיבורים בו זמנית ופונקציונליות נקודה חמה אלחוטית עם דף נחיתה מובנה הניתן להתאמה אישית, אשר יכול למצוא שפע של מקרי שימוש כולל תחומי תחבורה, ארגונים, קמעונאות ו- HoReCa.

הביצועים הגבוהים לתקשורת חלקה ולאבטחה ברמה העליונה של הרשת מובטחים גם על ידי תכונות RutOS מתקדמות, כמו VPN, חומת אש ומסנן אתרים.

קישוריות Bluetooth 4.0 עם אנרגיה נמוכה היא בחירה מושלמת ובטוחה לתקשורת לטווח קצר. RUTX14 מאפשר חיבור של עד 200 חיישנים שונים לאיסוף נתונים ולניטור לחות, טמפרטורה, קירבה ומדדים יקרי ערך אחרים. טכנולוגיה זו מאפשרת מעקב אחר אירועים המתרחשים במיקום ובזמן מדויקים ומניעת הפסדים ניכרים על ידי תיקון המצב ביעילות.

קישוריות קווית
חמש יציאות Gigabit Ethernet עם 4 LAN ויציאת WAN אחת, המוגדרת גם כ- LAN, מושלמות לתרחישים תקשורתיים תובעניים ורחבי פס. אפילו יותר טוב – האם ידעתם שאתם יכולים להגדיר את הנתבים מסדרת X, כולל RUTX14, לפעולות מרובות WAN? פירוש הדבר שניתן לשלב את התפוקה של מספר קישורי WAN קווית ואלחוטית – פונקציונליות מתקדמת שנמצאת בדרך כלל במכשירים שעולים בדרך כלל יותר מטווח המחירים של Teltonika

USB 2.0 הוא עוד נכס קווי מצוין המאפשר חיבור חסכוני ופשוט USB-to-series למכשירי RS232 או RS485. חיבור זה גם מספק אפשרות להוסיף כונן קשיח חיצוני, מודם נוסף, כונן הבזק, אשר יביא לזיכרון מוגבר, מהירות או ביצועים. אחסון נוסף בשילוב עם DLNA פותח אפשרויות למקרי שימוש משכנעים עם שיתוף תוכן ומסירה מהירה ברשת.
 
תכונות פיזיות
בדיוק כמו נתבים אחרים בדרגה תעשייתית בפורטפוליו שלנו, RUTX14 מגיע במעטה אלומיניום עמיד. זהו מכשיר קטן יחסית בטווח שלו ומשקלו 515 גרם בלבד, מה שמקל על ההתקנה באמצעות פסי DIN זמינים או אפשרויות הרכבה בשטח.
 
בשילוב עם טמפרטורת פעולה רחבה של -40 מעלות צלזיוס עד 75 צלזיוס ורמות לחות של 10% עד 90% הופכות אותו למכשיר הניתן ליישום בקלות בתרחישים מרובים במגוון תעשיות. הכנו כמה מקרי שימוש אפשריים שיעזרו לכם לקבל מושג במה מדובר במוצר זה.
 
 
 
דילוג לתוכן