השכרת ראוטר נתב סלולרי עסקי תעשייתי 4G לכנסים, אירועים ולשטח | השכרת ראוטר לאירוע | השכרת ראוטר מקצועי לכנסים ואירועים השכרת ראוטר סלולרי לגיבוי מערכות

* בהתאם לעוצמת סלולר, אם כי הקליטה תהיה טובה משמעותית מהאנטנה הפנימית בטלפון / נטסטיק ואחידה בין כלל המשתמשים.

מתכננים פעילות שטח ומעוניינים לספק גישת אינטרנט למספר משתמשים? עוברים למשרד חדש או צריכים פתרון תקשורת למשרד נייד לפרק זמן קצר או עוברים ומחפשים פתרון זמני לאינטרנט? קבלו פתרון מקצועי - נתב ראוטר עסקי סלולרי מתקדם לעבודה ברשת משותפת במקום, נפרדת ולא יציבה באמצעות הטלפון.

נתב סלולרי 4G / LTE Dual SIM מקצועי ועמיד עם תמיכה בפונקציונליות, רשת Ethernet ותעשייה מתקדמת. פריסה מהירה, קלה לניהול וגמישה ליישומים התובעניים ביותר כמעט לכל עסק הנדרש לחיבור סלולרי לרשת האינטרנט כגיבוי בארון התקשורת במקרי חירום, עבודות תשתית ובימי שגרה.
RUT950 הוא נתב תעשייתי מקצועי 4G / LTE ליישומי IoT. מכשיר נייד (מחייב חיבור למתח הזנה 220V) מספק תקשורת סלולרית וביצועים גבוהים בסביבות קשות וטווח טמפרטורות פעולה רחב. אפשרות ל RMS - פלטפורמת ניהול מרוחקת המיועדת לספק את הערך האמיתי של יישומי רשת M2M ו- IoT.
נתב סלולרי 4G / LTE Dual SIM מקצועי ועמיד עם תמיכה בפונקציונליות, רשת Ethernet ותעשייה מתקדמת. פריסה מהירה, קלה לניהול וגמישה ליישומים התובעניים ביותר כמעט לכל עסק הנדרש לחיבור סלולרי לרשת האינטרנט כגיבוי בארון התקשורת במקרי חירום, עבודות תשתית ובימי שגרה.
הנתב מצויד בארבע יציאות אתרנט, שני מגירות SIM חיצוניים, כניסה / יציאה דיגיטלית ומחוון אות מצב LED, ואילו מחברי SMA חיצוניים מאפשרים לחבר אנטנות רצויות. RUT950 הוא נתב LTE CAT4 מקצועי המועצם על ידי RutOS - מערכת הפעלה אחידה לכל נתבי ה- Teltonika, שנוצרה ליישומי הרשת הסלולרית התובעניים ביותר. וודא את המשכיותך העסקית עם כישלון ה- Dual-SIM ו- 4G.

מודם -ראוטר הסלולרי המתקדם לעסקים ושימושים תעשייתיים | המומלץ לשימוש במשרדים ניידים ופעילות שטח - נתב סלולרי מקצועי לעסקים עם תמיכה במשתמשים רבים RUT950/955 - מהמתקדמים והיציבים

TELTONIKA_RUT950_נתב_ראוטר_סלולרי - LTE_4G_Dual_SIM
  • תמיכה בשני מודמים LTE (אינם עובדים במקביל) CAT4  150Mps/50Mps (מסופק עם מודם יחיד).
  • WAN/LAN – כניסה למודם חיצוני 10/100
  • LAN – שלוש יציאות רשת במהירות 10/100
  • I/O – כניסות / יציאות למגע יבש ברכישת מתאם בלבד
  • אנטנת LTE פריקה עם כבל באורך 3 מטר ובסיס מגנטי לפריסה והצבה חיצונית למבנה
  • 2 אנטנות Wi-Fi פריקות (בדגם RUT955 כל האנטנות מסופקות עם כבל חיצוני)
  • אנטנת LTE פריקה ללא כבל (בדגם RUT955 כל האנטנות מסופקות עם כבל חיצוני)
  • שליטה וניהול באמצעות TR-069 / SMS / WEB UI/ FOTA / MQTT / SNMP / SSH
  • תוכנת שליטה וניהול יעודית (בתשלום)
  • טמפרטורת עבודה: 40°C -75°C-
מודם ראוטר סלולרי מתקדם לשימושים עסקיים לעבודה בתנאי שטח משתנים
השכרת_מודם_ראוטר_אלחוטי_סלולרי_לעסקים_למשתמשים_מקצועיים_תעשייתיים
מעוניינים בפרטים? התקשרו אלינו ל: 03-9679677 או מלאו את הטופס

מה חדש בראוטרים העסקיים שלנו? הכל! גם יציבות, גם אבטחה ואף יותר.

Teltonika Networks RutOS היא מערכת הפעלה המבוססת OpenWRT המותאמת במיוחד לנתבים שלנו. OpenWRT היא פלטפורמה הנמצאת בשימוש נרחב בעולם ה-IOT ונהנית מיתרונות רבים, כמו סטנדרטים אבטחתיים, ביצועים ויציבות מעולים ותמיכה קהילתית רציפה.
עדכון ה- RutOS לבסיס OpenWRT האחרון  כולל פתרון באגים הביצועים טובים מאי פעם. חוץ מזה, כל היעדים הנתמכים הובאו לגרסת לינוקס גרסת 4.14.221, חומת האש עודכנה לשחרור 3 וגם פגיעויות רבות ב- CVE תוקנו.
מבחינת המשתמשים, מדובר בשדרוג משמעותי של הנתבים העסקיים שלנו ושימוש יציב יותר, רציפות ושרידות טובים יותר של התקשורת הסלולרית.
אנו מזמינים אתכם לבחון את הדגשים החשובים ביותר של מוצרי RutOS v.R_00.07.00, הרלוונטיים למוצרי סדרות RUT9 ***, RUTX **, RUT3 ** ו- TRB **.
כרגיל, המיקוד נותר סביב אבטחה, ביצועים, גמישות ואמינות. RutOS פשוט השתפר יותר! תמיכה ב- DNP3 אנו מוסיפים ללא הרף פרוטוקולים חדשים ל- RutOS על מנת לתמוך בכמה שיותר מערכות. כעת אנו מוסיפים את DNP3 לרשימה, שם כבר יש לנו כמה פרוטוקולים תעשייתיים נפוצים אחרים, כגון Modbus או SNMP.
פרוטוקול תקשורת זה שפותח בתחילה עבור תעשיית השירותים החשמליים, מצא את דרכו לתרחישים נוספים של יישומים. פרוטוקול זה נמצא בדרך כלל במים וביוב, נפט וגז, תחבורה וסביבות אחרות הנפוצות במערכות SCADA.
עם תוספת חדשה זו לרשימת הפרוטוקולים הנתמכים, הנתבים שלנו יוכלו לתקשר עם מחשבים, RTU (יחידות מסוף מרוחקות), התקנים שאינם RTU ותחנות מאסטר הפועלות ב- DNP3. ממשק משתמש אף אחד לא אוהב תוכנות איטיות. לכן הפכנו את ה- RutOS למהיר יותר.
ובמהירות יותר מתכוונת הרבה יותר מהר, כמו עשר פעמים! אבל לא רק זה - שינינו גם את כל ממשק המשתמש. למרות שזה עשוי להיראות דומה במבט ראשון שכן שמרנו על העיצוב המוכר למשתמשים, המערכת עצמה עוצבה מחדש מהליבה שלה באמצעות הטכנולוגיה החדשה Vue.js - מה שמביא יותר גמישות, אבטחה ודינמיות כוללת לממשק המשתמש.
אחד השינויים העיקריים מורגש ביצירה ובעריכה של התצורות, שנעשות כעת על דפי מודלים - הרבה יותר מהיר ונוח הרבה יותר! להלן הכנו סרטון קצר כדי להשוות את הביצועים הקודמים של RutOS למה שקיבלנו עכשיו.
דילוג לתוכן